måndag 2 januari 2017

Srg har fått ny outfit ;D

Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så här jag hade ingen tanke alls på att byta outfit till klubben, jag är ju så otroligt ändringsförgenlig... Men det var så här, jag hade bestämt att vi skulle planera våran parad som vi ska ha i morgon och då skulle vi ha skrikiga färger och se ut som regnbågar xD vi gick till gallerian och började bygga på en outfit... Den blev riktigt bra och fin (till skillnad från den andra) så jag och Ammy bestämmde (tsm lite med dom andra) att det skulle bli vår nya outfit. Jag och Ammy pratade i skupe under tiden och vi typ gapskrattade hels evdntet, vet nt riktigt vrf men det var iaf det roligaste eventet på länge :). Här är lite bilder från eventet :)

✨🌸
                                        Vi startade eventet i klubbhuset, lite kaosit ingen hade nån aning om hur vi skulle göra detta xD
Vi började bygga på en outfit men allas pengar tog typ slut så vi fick fixa lite ersättningsgrejer till en del xD

En klar outfit, faktiskt väldigt nöjd, men dyr var den det kan jag inte säga emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar