söndag 1 januari 2017

Slut på allt det roliga xD

Jaa, nu var nyår och jul överstökat, jag hoppas ni har haft det roligt, det har i alla fall jag!
Den julklapp jag tror att jag tyckte bäst om var nog den här.


Det var svårt att ta en bra bild utan att visa ansiktet så... xP



Som jag har tjatat på denna är det inte så konstigt att jag fick den, jag började redan innan min födelsedag (i sommras) men då fick jag den inte.
Jag tycker inte bara om den pga att det är en sso-tröja utan jag tycker mycket om formen och färgblandningen och så är den väldigt skön också. Jag kommer nog ha den mest när jag rider men också när jag spelar sso xD


Ja men nu är det slut på allt det roliga och snart börjar skolan igen :/
Jag har egetligen ingen ting emot själva skolan (förut jobbiga långa so-pass då men aja) det är det här med dom tidig mornarna och att man får så lite tid till roliga saker (nu menar jag ju självklart tex sso xD) men det är ju inte bara skolan som tar upp min tid det är ju också den här eviga konståkningen... Jaa anledningen till att jag säger så det kan bara andra som åker konstikning förstå... Jag kan försöka förklara... Jag har kommit upp på tävlingsnivå nu och för att jag liksom inte ska hoppas ner flera grupper så måste jag åka inst typ tre gånger i veckan helst typ fyra och min första tävling kommer nog att bli någon gång i januari och då så kommer jag inte hinn starta upp konståkningen igen innan så jag måste gå på ett träningsläger i tre dagar med 2-3 pass (1 timme) per dag osv... Ja det är väldigt tidskrävande, men varför slutar jag inte bara? Jo jag är en person som aldrig vill ge upp saker och konståkningen är en sådan sport som man bara har en chans på (förlåt om jag har skrivit detta förut men jag har rätt dåligt minne) man kan bara bli bra under en viss tid, mellan ca 7-20 år sedan är det finito! (XD) Så slutar jag nu så är det en vääldigt liten chans att jag kan börja igen och bli bra...

Ja detta blev ett långt inlägg, jag hoppas vi ses snart, byee så länge! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar