måndag 6 februari 2017

Långspelare xP

Igår spelade jag sso från 9-18.30 xO (ja, en liten lunchpaus oxå då men aja) Ja, jag spelade alltså, ca 9 timmar denna dag :O Jag tog ledigt från skridskorna igår för att, ja, jag har haft två tävlingar veckorna irad, alltså bara en dag ledig i vecka och jag orkar inte med det faktiskt... Långa bilresor till tävlingarna och, ja, extraträningar mm. Så vrf inte ta en långspleningsdag?? Jag brukar nog inte spela mer än kanske 3 timmar i sträck, brukar inte finnas något kul att göra efter det men, idag vaar många srgare inne och, ja, jag hade lust helt enkelt, brukar ta någon paus ibland för att tex. rdigera videor eller skriva blogginlägg, men inte igår, nepp, då skulle jag splea heeeela dan! xD

En till sak jag skulle säga är att jag inte bloggar för att jag känner att jag måste, jag vill blogga när jag har lust och för att jag tycker att det är kul, så det är därför det ibland blir långa mellanrum mellan inläggen. Jag vet, jag är ingen bra bloggar eftersom att det dröjer så långt tid mellan uppdateringarna på bloggen men om ni vill ha en uppdaterad blogg så gå till nån annan xD Men anledningen till att jag skrev detta nu var för att np börjar nu och det kommer få mig att tänka mer på skolan och lite mindre på sso och bloggen så... Vi får se hur många inlägg det kommer nu på ett tag, men ha det bra så ses vi snart! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar