torsdag 16 februari 2017

Man mst ju ha mål!

Halloj, idag hade jag tänkt berätta lite om mina mål slm jag har/har haft för SRG.

I början hade jag bara målet att ha med både Ammy och Alva i klubben samtidigt och det var ju inte så jättelyckat... xD

Sen så var det väl att få med lite medlemmar. Lyckades ju ganska bra men folk var ju inte så aktiva...

Efter ett tag var målet liksom att det skulle komma någon på eventen, det hände ju ganska sällan...

Jag fick nu målet att medlemmarna skulle vara aktiva utan att jag var inne, efter en hel del spioneri (genom en kompis konto) så uppnåddes detta mål också.

Vi blev allt mer aktiva och jag fick målet att fylla klubben lite svagt där långt inne i huvudet. Ögonblicket när klubben blev full för första gången kommer jag ihåg i det alj, jag var i jorvikstallett och gjorde staölsysslor (för det där med Herrman) sedan bjöd jag in någon som sökte klubb och jag bjöd, så kom den gula texten upp och jag blev helt galen xD

Så var det ju vår långa sommarlovspaus, våra mest aktiva medlemmar lämmnade för att testa att göra egna klubbar och jag orkade liksom inte, jag gjorde saker irl mer och kom aldrig på eventen... Så under denna tid hade jag nog inga egentliga mål utan bar slöade mig igenom livet xP

Sen efter lovet, lite innan vår ettårsdag så bestämde jag mig för att väcka upp klubben, då var det mitt rrämsta mål som jag uppnådde ganska snabbt.

Jag höll mig på nivån 3-4 pers på eventen vilket verkligen inte är mycket... Så jag fick målet att göra den ordentilgt aktiv, att fler kom på eventen och att majoriteten hade outfiten.

Nu på senaste tiden har målet helt enkelt varit att få klubben lite kännd, har försökt lägga upp mkt videor med srg på yt, gjot en egen yt åt srg och Ammy skapade en hemsida till oss. Vi är inte kännda än, men inget säger att vi inte kommer bli det, ett långsiktigt mål, men man måste ju ha mål annars går det ju inte! Vad  har du för mål med din klubb, din yt, din blogg elr vad som helst, berätta gärna! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar