fredag 24 februari 2017

"Skymningen faller, natten närmar sig"

Första gången jag var med om detta, hade ett nattevent med SRG, jag kan inte påstå att vi var mpnga precis men ibland är det roligare att vara 4 st som lätt hänger med i vad som händer än 30 st som bara blir rörigt. Detta beror ju självklart på att inte hela sverige har sportlov sammtidigt så det var inte så många som kunde komma. Vi hade jätteroligt iaf, vi började att ha lite picknick, kl.22.00 sedan grupptävlade vi ett tag. När vi inte orkade mer gick vi till slottet och viste inte vad vi skulle göra xD Sen kom någon på att vi kunde leka kurragömma så vi gjorde det i SGB tillungefär kl.22.40, dåå gick vi in i klubbhset och buggade upp oss på bordet xD Kl.23.00 (prick!) gick vi ut och skulle grupptävla igen men det blv inte så, någon kom på att vi kunde köra sanning elr konka så vi gjorde det på marleys :) Efter en stund hamnade vi i sgb då de flesta "konkorna" behövde global, jag skulle tex säga: JAG DÖdAR ER i global och lite så xD. Där sprang vi runt och flamsade tills mina föreldrar mordohatade mig och Ammy (hon sov över hos mig) alltså, dom sa att dom skulle låsa dörren xD. Kl.23.30 avslutade vårat konstiga galna event och somnade nog allihop på momangen xD.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar