onsdag 8 februari 2017

Urhästarna

Som nog alla vet har det ju kommit nya urhästar nu :) Hade egentligen hoppats att de gamla skulle komma tbx, ville ju gärna ha den röda som jag tidigare skrev... Jag hoppas ändå att den någon gång kmr tbx för den är ju såå söt! Dessa urhästar är ju egentligen bara slöseri på pengar men... De är ju söööta!! Så vrf inte, när man har pengar, vrf inte göra nåt med dem??

Dessa två urhästar fick förlja med mig hem och nu har jag helt fullt stall!
                                
                                            Här är Amethystangel :)
                  Tycker inte om den så mkt, gilar inte den gulvita färgen när den är vit men ganska snygg som rosa
                                     


                  
  Och detta är Dragonflame, denna gillar jag bäst av urhästarna, vet inte rf men den är relativt fin som svart  
och jättesöt som blå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar