torsdag 2 mars 2017

Ny mobil 😊

Hallo everybody!
Nu har jag fĂ„t en ny mobil! 😄 Hade flrut en Sony, riktigt usel (vill egentiligen inte reklamera massa varumĂ€rken hĂ€r pĂ„ bloggen men bara sĂ„ ni inte tror att jag Ă€r jĂ€ttebortskĂ€md med massa mobiler hela tiden xD). Men jaa, detta Ă€r min tredje mobil, nĂ€r jag fyllde typ 9 eller 10 fick jag en liten ful knapptelefon som inte gick att ringa pĂ„ sĂ„ inte sĂ„ lĂ„ngt efter skaffade jag denna Sony, har haft den i typ 3 Ă„r nu och hela tiden (nĂ€stan iaf) hatat den. SĂ„ det var verkligen pĂ„ tiden att jag fick en ny, dĂ„ kommer jag sĂ€kert anvĂ€nda den lite ocksĂ„, börjar ju högstadiet i höst och mĂ„ste ha ngt att ringa pĂ„.



Guldig Ă„ fin ;) Än sĂ„ lĂ€nge oupppackad men snart sĂ„! XD
 Ja, det var vĂ€l allt jag hade att sĂ€ga just nu, kmr ksk med ngt frĂ„n min dator sen med lite andra bilder och sĂ„ 😆 Baiio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar