lördag 3 december 2016

Virus

Nu kanske ni tror att jag är sjuk, men så är inte fallet...
Min dator har fått ett (eller massa) virus så att när jag tryncker någon stans på google kommer det fram massa reklam och andra saker och det gör det väldigt svårt att kunna söka på saker. Jag kan komma in på bloggen och ytn men det blir mycket krångligare (vet int om man kan säga så men iaf @_@) och mycket mer tidkrävande så jag orkar typ inte göra inlägg för jag blir så trött på när man har kommit halvägs med nåt och så avbryts man av en reklam och kan inte komma tbx. Så det jag ville säga med det här var bara att jag typ inte kommer orka lägga upp nåt tills min dator är fri igen (om den blir det det vill säga :O).

OBS: JAG GÖR INTE DET HÄR FÖR ATT KLAGA UTAN FÖR ATT FÖRKLARA MIN OAKTIVITET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar