tisdag 3 januari 2017

Tips till er i SRG.

Jag har märkt att det är lite dåligt med folk som kommer på eventen jag vet inte riktigt vad det beror på men det skulle kunna vara att ni inte kommer ihåg men det kan också bero på många andra saker... Jag har ett par tips som jag själv använder, och självklart kan ni använda dessa tips även om du inte är med i SRG.

1. Kolla på måndagen eller söndagen om det står rätt veckonummer på tiderna sedan kan du skriva upp dem på en lapp och lägga den på ett bra ställe där du kan se den ofta.

2. För att tiderna ska passa bra är det också bra om du är med på planeringen på söndagen och berätta vilka tider som du kan bäst.

3. Om du är med på planeringen kan du också tänka ut roliga event så du vill vara med.

4. Tänk på att logga in i god tid ca 10 - 15 min före, för man vet ju aldrig hur mycket allt kan krångla...

5. Det är bättre att vara med i tio minuter av eventet än inte alls men det är bra om du försöker göra till exempel läxor och sånt innan eventet så att du har god tid på dig sedan, det är lättare sagt än gjort men man kan ju ändå försöka.

Det kan dyka upp fler tips senare men jag hoppas att detta ska hjälpa åtminstone lite.
Baii, hoppas vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar