fredag 14 april 2017

Ett svårt beslut

Hej!
För ett tag sedan tog jag ett beslut, att detta är mitt sista inlägg på denna blogg. Det var ett mycket svårt beslut men bloggandet har liksom aldrig fastnat, alltså jag har haft perioder när jag skriver mycket men jag har oftare perioder då jag inte skriver än när jag skriver, det är inte så det ska vara... Just nu vill jag bara börja om på nytt, göra en ny blogg och göra den ordentligt men vi vet ju alla att det kommer bli PRECIS samma sak... Om någon månad kommer lusten vara borta igen...

Vad händer nu då?
Jo jag tänkte att om lusten fortfarande är kvar om några månader, inte tidigare än sommarlovets början, så gör jag en ny blogg och försöker göra den ordentligt aktiv. Har jag ingen lust väntar vi ännu längre. Jag behöver ta en ordentlig paus från bloggandet och inte behöva ha dåligt samvete över det. Det är svårare än ni tror men jag måste, kan inte fortsätta såhär...

Min blogg fick aldrig mycket visningar heller, alltså det soelar inte någon stor roll heller är inte det som spelar någon riolloll men det blev inte fler över huvud taget. Jag vet, jag gjorde dåliga och fantasilösa inlägg men det är därför också jag måste börja om.

Jag hoppas på er förståelse, jag kommer logga in på denna blogg och länka min nya om det blir någon (och om jag kommer ihåg mitt inlogg xP) Kommer sakna eeeeer! Och glad påsk!
/Evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar